Yahoo Suche Web Suche

Suchergebnisse

1. Suchergebnisse:
  1. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Press Copyright Contact us Creators Advertise

• Šta vidjeti U Istanbulu – Ultimativna Lista
    • Druži Se SA Lokalcima I Okusi Noćni Život U Istanbulu
    • Doživi Strast Fudbala
    • Probaj hranu U Turskoj

Da se razumijemo, ovu megalomčinu od grada ne bih istražio ni za par života, jer Istanbul je uz Tokio i Sao Paulo, vjerovatno najveći grad koji sam posjetio. Uostalom, vidjećeš i sam kada ga posjetiš. Ono što ti moram reći, da je i nakon više od 200 gradova koje sam obišao, Istanbul možda jedini grad za koji sam siguran da u njemu mogu da pronađem ...

Po meni, jedna od najboljih stvari u čitavom gradu. Miniaturk(Turska u malom), prvi je park minijaturnih građevina iz svih perioda turske istorije i anadolske civilizacije u Istanbulu. Među modelima su Aja Sofija, džamija Selimija, tvrđava Rumeli, toranj Galata, kuće iz naselja Safranbolu, manastir Sumela, ali i Stari most u Mostaru. U parku se nal...

Kao i Aju Sofiju, Mehmet osvajač naredio je izgradnju Topkapi palate (topovska palata), iz koje su turski sultani skoro četiri vijeka upravljali svojim carstvom. Ovaj ogroman kompleks odličan je prikaz islamske umjetnosti, sa bogatim dvorištima obloženim zamršenim ručno oslikanim pločicama i ukrašenim sobama. Tokom svog najmoćnijeg perioda, palata ...

Obavezan izlet koji trebaš napraviti dok si u Istanbulu, a koji ne košta mnogo. Grad se sastoji od čak devet ostrva, poznatijih kao Princezina ostrva, ili Adalar. Sama ostrva savršeno su mjesto za odmor i relaksaciju, jer na većini njih nema automobila, buke i gužve, ljudi voze bicikle, a cvjeća i drveća ima na sve strane. Najveće od ovih devet ost...

Pijaca začinaili egipatski bazar je mjesto gdje ćeš pronaći vjerovatno najveći izbor začina koji si ikada imao pred sobom, sušeno voće, čajeve milion vrsta, biljke čije ime ni sam ne znam i još mnogo egzotike. Iskren da budem, mislim da sam većinu svog novca potrošio ovdje. Šta ću kad volim sve što je neobično. Zanimljivo je da je bazar dobio ime p...

Mjesto koje me je vjerovatno najviše oduševilo u Istanbulu i koje je definitivno must see. Džinovski podzemni hodnik, podržan sa 336 stubova u 12 redova, nekada je služio kao spremnik vode Vizantijskih careva. Sam projekat, započet je na ideju Konstantina Velikoga, da bi bio završen od cara Justinijana u 6.vijeku, te je u svom apsolutno autentičnom...

Ako bi postojalo samo jedno mjesto koje bi opisalo sav raskoš i glamur Otomanskog carstva, bila bi to vjerovatno Dolmabahče palata, koja je ako ste pažljivo čitali tekst, zamijenila Topkapi palatu kao glavnu rezidenciju turskih sultana. Spoljašnost palata ukrašena je brojnim vrtovima, fontanama i cvijećem svih boja i mirisa, dok unutrašnji dio poka...

Turci su jedan od najgotivnijih naroda koje sam upoznao. Ali ozbiljno. Posebno Mehmet. Ako bi me neko pitao kakva osoba želim da budem, bilo bi to kao on. Jedan je od najboljih osoba koje sam ikada upoznao. Prava ljudina. Ispred stana drži gomilu knjiga koje svakih malo ponese sa sobom i pokloni nekom studentu ili srednjoškolcu. Svaka čast kralju. ...

Imao sam priliku da uživo gledam utakmice Real Madrida, Valensije i još nekih klubova, ali fudbal ovdje, iako možda ne toliko kvalitetan kao u ligama petice,može se pohvaliti jednim od najvatrenijih navijača na svijetu. U trenutku mog boravka tamo, Galatasaraj je proslavljao titulu prvaka države, a širom grada bile su postavljene crveno žute zastav...

Tek što smo sletjeli u Istanbul, Mehmet nas upita da li smo gladni, te želimo li da probamo nešto lokalno. Naravno. Vodi nas u jedan restoran, gdje po ulasku vidim da poznaje sve do posljednje osobe. Pozdravlja se sa svima, te nam kaže da je jedan od prvih gostiju ovog restorana i da je vlasnik njegov prijatelj. Provjerava da li jedemo sve, te nam ...

2. Kam se vydat do Istanbulu? Tipy na nejlepších 15 míst, která se zaručeně vyplatí vidět a navštívit v Istanbulu.

3. 3. Mai 2018 · Šta videti u Starom evropskom delu Istanbula. 1) Aja Sofija – nekad najveća hrišćanska crkva na svetu, pa najveća džamija, danas muzej – vreme potrebno za ulaz i obilazak je oko sat vremena – ulaz se plaća 20 lira; Pogledajte detaljnu reportažu na forumu.

• od mene za mary m istanbul1
    • od mene za mary m istanbul2
    • od mene za mary m istanbul3
    • od mene za mary m istanbul4
    • od mene za mary m istanbul5
  4. Yandex Metro, Istanbul metro istasyonlarının ve girişlerinin çalışma saatleri dikkate alınarak yolculuk sürelerinin ve rotaların otomatik hesaplandığı etkileşimli bir metro haritasıdır.

5. 22. März 2022 · Istanbul.. šta videti, gde probati najbolji turski doručak i baklave, gde pronaći savršeno mesto za rad i još par servisnih informacija – sve na jednom mestu, iz mog ugla. Nadam se da će vam ovaj vodič kroz putovanje u Istanbul biti od koristi. 🙂

6. Yandex Metro offers an interactive Istanbul metro (underground, subway, tube) map with route times and trip planning that accounts for closed stations and entrances.